B2B Digitálny Marketing v meste Chrast
Dátovo riadené stratégie B2B digitálneho marketingu, ktoré generujú kvalifikované leady, starajú sa o potenciálnych zákazníkov počas komplexných predajných cyklov a prinášajú merateľnú návratnosť investícií pre vaše podnikanie.
Problém, Ktorý Riešime
B2B spoločnosti čelia jedinečným výzvam vo svojom digitálnom marketingu:
- Dlhé, komplexné predajné cykly, ktoré vyžadujú starostlivosť o potenciálnych zákazníkov cez viac kontaktných bodov
- Viacero zainteresovaných strán zapojených do nákupných rozhodnutí, každá s rôznymi prioritami
- Obťažnosť priradenia marketingového úsilia k skutočne generovaným príjmom
- Vytváranie obsahu, ktorý osloví technických aj netechnických rozhodovateľov
- Neefektívne procesy kvalifikácie leadov vedúce k plytvaniu predajným úsilím
- Fragmentované marketingové technologické stacky, ktoré sa neintegrujú so CRM systémami
Mnoho B2B organizácií má problémy prepojiť svoje digitálne marketingové aktivity so skutočnými obchodnými výsledkami, čo vedie k plytvaniu rozpočtami, nezosúladenému úsiliu tímov a zmeškaným príležitostiam k príjmom.
Náš Prístup
Vyvíjame komplexné stratégie B2B digitálneho marketingu, ktoré sú v súlade s vašimi cieľmi príjmov a predajnými procesmi:
Náš B2B marketingový proces:
- 1
Vývoj Buyer Person
Identifikujeme všetky zainteresované strany vo vašom nákupnom procese, ich bolesti, námietky a informačné potreby na vytvorenie cieleného obsahu a kampaní.
- 2
Stratégia Account-Based Marketingu
Navrhujeme cielené kampane pre vysoko hodnotné účty pomocou personalizovaného obsahu, multi-kanálovej komunikácie a koordinovanej podpory predaja.
- 3
Obsahový Marketing & Lead Magnety
Vytvárame autoritatívny obsah zosúladený s fázami cesty kupujúceho, od budovania povedomia cez thought leadership až po projekty uľahčujúce rozhodovanie.
- 4
Marketingová Automatizácia & Nurturing Leadov
Implementujeme e-mailové sekvencie spúšťané správaním, skórovanie leadov a procesy odovzdávania medzi marketingom a predajom pre starostlivosť o potenciálnych zákazníkov v priebehu nákupnej cesty.
- 5
Analytika & Priradenie Príjmov
Budujeme uzavreté reportingové systémy, ktoré sledujú celú cestu zákazníka, prepájajúce marketingové aktivity s vytváraním pipeline a príjmami.
Obchodné Výsledky
174%
Nárast kvalifikovaných leadov
38%
Zníženie nákladov na akvizíciu
45%
Kratšie predajné cykly
Naši klienti B2B digitálneho marketingu zažívajú významné zlepšenia v kvalite leadov a miere konverzie. Implementáciou strategických, dátovo riadených kampaní, ktoré sú v súlade s ich predajnými procesmi, pomáhame B2B spoločnostiam znížiť predajné trenie a urýchliť rast príjmov.
Príklad Implementácie
Digitálna marketingová stratégia pre dodávateľa IT riešení z Nitry
Pre etablovaného dodávateľa IT riešení zo západného Slovenska sme navrhli a implementovali komplexnú digitálnu marketingovú stratégiu zameranú na stredné a veľké podniky:
- Identifikovali sme 50 cieľových účtov na základe firmografických dát a skórovania náchylnosti k nákupu
- Vytvorili sme vlastné výskumné správy a benchmarkingové nástroje pre každý cieľový priemyselný vertikál
- Vyvinuli sme personalizované landing pages a obsahové zážitky pre kľúčové účty
- Implementovali sme koordinovanú LinkedIn reklamu, retargeting a sekvencie predajných outreachov
- Vybudovali sme sériu exekutívnych webinárov spoluporiadadných s analytikmi odvetvia a existujúcimi zákazníkmi
- Vytvorili sme podporné materiály pre predajné tímy s poznatkami a diskusnými bodmi špecifickými pre jednotlivé účty