B2B Digitálny Marketing v meste Třemošná

Dátovo riadené stratégie B2B digitálneho marketingu, ktoré generujú kvalifikované leady, starajú sa o potenciálnych zákazníkov počas komplexných predajných cyklov a prinášajú merateľnú návratnosť investícií pre vaše podnikanie.

Problém, Ktorý Riešime

B2B spoločnosti čelia jedinečným výzvam vo svojom digitálnom marketingu:

  • Dlhé, komplexné predajné cykly, ktoré vyžadujú starostlivosť o potenciálnych zákazníkov cez viac kontaktných bodov
  • Viacero zainteresovaných strán zapojených do nákupných rozhodnutí, každá s rôznymi prioritami
  • Obťažnosť priradenia marketingového úsilia k skutočne generovaným príjmom
  • Vytváranie obsahu, ktorý osloví technických aj netechnických rozhodovateľov
  • Neefektívne procesy kvalifikácie leadov vedúce k plytvaniu predajným úsilím
  • Fragmentované marketingové technologické stacky, ktoré sa neintegrujú so CRM systémami

Mnoho B2B organizácií má problémy prepojiť svoje digitálne marketingové aktivity so skutočnými obchodnými výsledkami, čo vedie k plytvaniu rozpočtami, nezosúladenému úsiliu tímov a zmeškaným príležitostiam k príjmom.

Náš Prístup

Vyvíjame komplexné stratégie B2B digitálneho marketingu, ktoré sú v súlade s vašimi cieľmi príjmov a predajnými procesmi:

Náš B2B marketingový proces:

  1. 1

    Vývoj Buyer Person

    Identifikujeme všetky zainteresované strany vo vašom nákupnom procese, ich bolesti, námietky a informačné potreby na vytvorenie cieleného obsahu a kampaní.

  2. 2

    Stratégia Account-Based Marketingu

    Navrhujeme cielené kampane pre vysoko hodnotné účty pomocou personalizovaného obsahu, multi-kanálovej komunikácie a koordinovanej podpory predaja.

  3. 3

    Obsahový Marketing & Lead Magnety

    Vytvárame autoritatívny obsah zosúladený s fázami cesty kupujúceho, od budovania povedomia cez thought leadership až po projekty uľahčujúce rozhodovanie.

  4. 4

    Marketingová Automatizácia & Nurturing Leadov

    Implementujeme e-mailové sekvencie spúšťané správaním, skórovanie leadov a procesy odovzdávania medzi marketingom a predajom pre starostlivosť o potenciálnych zákazníkov v priebehu nákupnej cesty.

  5. 5

    Analytika & Priradenie Príjmov

    Budujeme uzavreté reportingové systémy, ktoré sledujú celú cestu zákazníka, prepájajúce marketingové aktivity s vytváraním pipeline a príjmami.

Obchodné Výsledky

174%

Nárast kvalifikovaných leadov

38%

Zníženie nákladov na akvizíciu

45%

Kratšie predajné cykly

Naši klienti B2B digitálneho marketingu zažívajú významné zlepšenia v kvalite leadov a miere konverzie. Implementáciou strategických, dátovo riadených kampaní, ktoré sú v súlade s ich predajnými procesmi, pomáhame B2B spoločnostiam znížiť predajné trenie a urýchliť rast príjmov.

Príklad Implementácie

Digitálna marketingová stratégia pre dodávateľa IT riešení z Nitry

Pre etablovaného dodávateľa IT riešení zo západného Slovenska sme navrhli a implementovali komplexnú digitálnu marketingovú stratégiu zameranú na stredné a veľké podniky:

  • Identifikovali sme 50 cieľových účtov na základe firmografických dát a skórovania náchylnosti k nákupu
  • Vytvorili sme vlastné výskumné správy a benchmarkingové nástroje pre každý cieľový priemyselný vertikál
  • Vyvinuli sme personalizované landing pages a obsahové zážitky pre kľúčové účty
  • Implementovali sme koordinovanú LinkedIn reklamu, retargeting a sekvencie predajných outreachov
  • Vybudovali sme sériu exekutívnych webinárov spoluporiadadných s analytikmi odvetvia a existujúcimi zákazníkmi
  • Vytvorili sme podporné materiály pre predajné tímy s poznatkami a diskusnými bodmi špecifickými pre jednotlivé účty

Náš B2B Marketingový Technologický Stack

CRM & Marketingová Automatizácia

HubSpotSalesforce PardotMarketoActiveCampaign

Account-Based Marketing

Demandbase6senseTerminusEngagio (by Marketo)

Reklamné Platformy

LinkedIn AdsGoogle AdsTerminus

Obsah & Konverzia

WordPressUberflipInstapageUnbounce

Analytika & Atribúcia

Google AnalyticsHubSpot ReportingSalesforce ReportingBizible
Preberme váš ďalší B2B marketingový plán